Isnin, 25 Jun 2012

Pencurik...pencuriikkkk


Lokasi si penyamun tarbus masuk...pecah 2keping papan kayu

22.6.12(Jumaat)...aku terima col dr kak dlm kul 5.30am..cuak jugak asl pagi2 mesti ader something wrong somewhere kan...
Confirm mmg ader hal yg berlaku..kt rmh mak...ader penyamun tarbus pecah rumah...entah apa lah yg nk di curi nyer tue..
Tue die mcm dlm gmbr tue ..penyamun tarbus masuk..hanya pecahkan 2keping papan & masuk kot tingkap tue...
Gerammmm nyer aku....x habis2 & x serik2 ler...
saper ler yg dajal sgt nie...suke suke hati pecah rumah...dh x ader keje lain dh ker...

Nk jadikan citer...kt dlm rumah mmg x ader brg yg beselerak...
cuma kunci kete ayh x ader...rupannyer si penyamun tarbus nie amik kunci kete ayh...n than terus cari brg berharga..
Carik punya carik dptlah duit skeleng owg ganu kata a.k.a duit syiling(aderlah kire rm200 @ rm300)..perghhh mmg kaya ler lgu gitu
Ayh penat2 simpan2 nko snng2 amik mcm tue jerk....adusss...geramnyer aku ....
dahlah tue ...dh hbs duit nko kebas...terus nko campak jerk kunci kt tanah yer...kalau lah waktu tue aku & cik abg ader ..ternampak ler nko wt keje gitu...dh lama aku sula, ikat kasi kerengga gigit....
Pepe pon aku bersyukur mak & ayah x ader apa2..yelah kan zmn skrg nie mcm2 buleh jadi...manusia dh x jadi manusia...
tak tahu nk panggil apa dah..
Huuhhh huuhh..geram lgi nie....


































 












Tiada ulasan:

Muncul kembali...

Assalamualaikum....  Ya Allah, Rindunya dengan kesayangan semua.. Allahuuuu... Lama betul tak bersua kan.. Cik Ja masih lagi setia dengan bl...