Rabu, 15 Ogos 2012

Seronok nyer....


Rinie dah last day aku kerja.....coz aku amik cuti 2hari jerk...rabu 22hb dah masuk kerja...
Tahun nie merupakan tahun ke-3 aku beraya di kampung mertua ku Kg. Kuala Abang, Dungun..
Ikut plan Sabtu (18.8.12) bertolak dr Kuantan - Dungun...awal kot coz cik abang x nk bersesak2 sgt...
bkn apa lau jalan jammed ...jenuh ler duk dlm kete...huuu3

So memandangkan aku & cik abang dh amik cuti awal buleh ler prepare brg2 tuk bwk balik kg....
Ikut tradisi mmg belah mentua raya 1st mmg masak Nasi Minyak....n than thun nie aku nk tmbh skit menu nyer ...hee3....Rendang Ayam...

Buat kawan2 yg balik kampung tue....ingat "berhati-hati dijalan raya", biar lambat asl selamat bro...
Kite jumpa lagi lepas raya yer....dgn ucapan dari sy & cik abang..

"SELAMAT HARI RAYA....MAAF ZAHIR & BATIN"...

Tiada ulasan:

Muncul kembali...

Assalamualaikum....  Ya Allah, Rindunya dengan kesayangan semua.. Allahuuuu... Lama betul tak bersua kan.. Cik Ja masih lagi setia dengan bl...