Selasa, 11 November 2014

Cian anak ibu....

Assalamualaikum...

Baru nie Adawiyah demam...me & cik abg bwk g klinik....igt demam biasa jerk...

Nie hah...ubt 3 serangkai...(Ubt Demam..Antibiotik & Vitamin kuatkan antibodi)

Kebetulan me amik cuti..so boleh jaga Adawiyah...esok kan tue nmpk merah2 kt muka ...igt alahan ke aper...mak ckp Adawiyah nk kena Campak nie....oo patutlah sampai demam2 nie hah..

Tengok muka Adawiyah...cian kan .....habis merah2...kt badan2 semua....
mak mintak air tawar utk kasi kuar semua nya...coz lau demam campak nie....ubat yg paling mujarab yelah air tawar coz lau ubat2 nie rasa mcm tak berapa nk berkesan....
nak kena guna rawatan tradisonal jugak kan....Adawiyah baru 8bulan dh kena demam campak...tak ke rasa awal sgt kan....owg ckp lau dh kena sekali...nnti dah tak kena dah...ermmm ye ker...
Adawiyah lau kurang sihat...tak berapa nk ceria sgt....mood pon asyik nk moody jerk...merengek ...nk perhatian lebih...tak aper ibu ada nie hah....jaga adawiyah....hukk.hukk.hukk cian ank ibu..

So far tak lama dlm 5hari merah2 tue dah berkurangan....mood pon dh ok skit dari sebelum nya...

Me puas hati lau ank kurang sihat....me yg jaga...lau boleh tak nk harapkan owg lain...ank kita kan...
then 27/10 baru nie adawiyah der appoint. kt klinik...kali nie tak cucuk dah...just amik berat jerk...
berat skrg (9bulan) :- 5.9kg (+600gm)....ritu 5.3kg
berat me plak...hee3...54.50kg...ok tak ullos....
nk kurangkan lagi nie....caiyok...caiyok...


ok daa....







Catat Ulasan