Jumaat, 13 Mac 2015

Annoying nyerrrr...

Assalamualaikum...

Kalau lah masa tue boleh di tahan2 @ di undur..nk jerk me buat semua tue...
bleh mintak ngan doraemon nie, suh amik dlm poket die...."jam undur masa"
mana mungkin kan...

Haduuu....fenin2 memikirkan hal rumah tangga menjak dah der si kecik nie
*bkn bersungut @ mengeluh..cuma nk meluahkan...kpd sesiapa yg suka busybody @ suka bertanya ntah apa2 soalan2 "annoying" tue...cukup2lah...

Korang mesti rasa apa me rasa jgk kan, kalau dlu kita hanya memerhati (seblum di kurniakan cahayamata)
nah skrg kita dah merasa (selepas dikurniakan cahayamata)..tapi tak lah sampai nk menyibuk @ annoying sgt kan....

Soalan2 yg tak kena pada masa @ tempat....nak2 jerk bagi ayt se das dua....
" yg sibuk sgt nie apa kes"...dah tgk @ dah tahu..tak perlu kot nk komen2 bagai...
buat derk sudah lah kan....hal yg kecik pon nk jadi issue jgk ker.....
Me rilek jerk....yg korang panas apa kesss kan...
"aku yg pakai...nko yg panasss"....*sample jerk tue*...

Me stori nie....secara umum...tak spesifik....mls nk create lebih details..nntikan ullos tak sanggup nk baca laks..kan..kan..

so kite kasi hint2 skit jerk....kita nk bako x leh laks..musim2 kemarau nie...nnti kan terjangkit kt lain plop...
kasi mcm nie pon dh cukup....haaaahahah2..

Manusia nie mcm2 pesen2...ada yg lurus, bengkok, suka corner2, suka menyibuk tahap gaban & cipan,
yg elok tue tak berapa sgt nk ada.....
jarang2...kadang2...

Nie lah dunia2....


Nota : siapa pernah alami situasi mcm nie....angkat tangan....haipppp




Tiada ulasan: