Jumaat, 3 Jun 2016

Sape sakit nihhh....

Assalamualaikum....

Lama tak mengomel kan...
nie dah masuk bulan Jun (syaaban)...tak lama dah nak masuk Ramadhan
kejap ajer rasanya kan....

Tup2...dah nak puasa, pah tue raya
....anak pun dah nak besar....alahaiiii cepat betul masa berlalu kan...

Semalam punya citer CA nie kan....
Koi x berapa sihat sikit...lenguh pinggang...
Koi cakap lah kat CA nie...

Ibu sakit pinggang niee.....
CA kata....sian ibu....sakit pinggang yerr...
Koi mintak CA tolong picitkan kat lengan koi (walau pon tangan CA kecik boleh gak lah rasa2 tue) hee2..
~ sakit pinggang, tapi suh picit lengan....ko ghaseeee ~
haaa2...
koi saje nak suruh CA nie sebenarnya.....

Erm....picit lah sekejap...pah tue....CA garu...
jenuh koi cakap...'Ibu suh adik picit...bukan garu'....
picit sekejap...pah garu plaks.....

last2 tue....Ibu.....adik nak tido
ibu garu lah kat belakang adik nie...
La.....gitu plaks...

ermmm....
siapa yang sakit nie......
Ibu @ Cik Adawiyah.....

Koi saje nak nyakat CA nie....
wat-wat garu kat lain....coz nampak mata CA dah layu nak tido....
ehh...ehh...CA tak tido lagi ler...
CA kata.....ibu ...bukan kat situ.....
kat sinie.....
amik noqq....

garu lah koi nie kat belakang CA sampai koi pon tertido jugak...
alkisahnyaaaa...

CA_si mulut POPCORN



 Psstt:- fuh...mulut tak leh tahan....pot pet pot pet..macam popcorn..






Catat Ulasan