Selasa, 7 Julai 2015

Buat 'HAL' lagikkkkk....menciiii....

Assalamualaikum....

Lama tak pot pet.....coz sekarang nie mood tengah swing-swing....
haduyaiiiii.....
Tengok orang kemahin seronok-beronok nak raya..soping bagai...
me nie asyik tunggu 'buah yang tak gugur' ajer....
selalu jadi macam nie taw....menccikkkk...

kekadang hangin gak 1 badan...apasal dorang nie a.k.a orang atasan tak fikir ker
yang orang bawahan @ kuli nie harapkan gaji on-time....
coz serba serbi nak kena bayar on-time......lambat bayar nantikan kena % plaks...
dah lah sekarang nie ada cukai GST bagai..tambah laks yang nie plaks....

Makin parah lau macam nie.....
Lau musim yang tak beraya tue tak adalah ralat sangat.....
nie musim raya...serba serbi nak pakai duit....
ntah apa yang dorang fikir pon tak tahulah....
arghhh......

sabar....sabar....



 Psstt:- tunggu bila lah buah nak gugur nie...korang penah kena macam nie tak ?
Catat Ulasan