Khamis, 26 Mei 2016

Tunggu koi datang...

Assalamualaikum....

Dah berkurun pic nie nak citer.....
asyik terdelay ajer....
haaa2..

Ritu kat Megamall ada sale Parkson wat "Jualan Gudang"...yg nie memang derang selalu wat...
Dah lama koi tak rewang2 macam selalu tue kan...

Tapi kali nie tak leh tahan wooo.....jantung asyik dup dap dup dap ajer...
means...nak jugak ler tue....haaa2..

Tunggu koi datang taww.....
zassss...

Tup2...lunch time koi kuar g cuci mata ajer dulu ...tengok yg mana berkenan, lau tak memang x sopim ler ...

zassss....koi datang jugak akhirnya....

Carik puna carik....belek punya belek...
akhirnya jumpa gak...
Baju - RM15 + Seluar - RM25 = RM40...perghh..
nampak macam tak banyak kan...tapi rabak gak lah....

1st tengok barang CA dulu....baru nak tgk barang koi & cik abang ...
last2 barang koi & cik abang tak ada yang berkenan....
so memang cari barang CA ler...

tue..hasil cuci2 mata koi....
haaa2..


ok daaa....





 Psstt:- nie dah nak masuk bulan puasa....mesti sales2 kaw2 punye....alahaiii...






Tiada ulasan: