Khamis, 17 November 2016

Kudap2an di kala bosan...

Assalamualaikum....

Di kala petang2 kat opis....tak ader mende nk mengunyah....
CJ amik nie ler...
Coco Crunch & Choc....kih2....
nie macam nak mengemukkan badan ajer...

Ishh, bukanlah....
Lau Coco crunch selalu orang makan time bekpes + susu...
tapi CJ tak...sungguh enak di makan begitu sahaja.....hee2..
dah macam bebudak pon ada....walau pon dah jadi mak budak...

Maunya tak ....choc tue.....
peberet sangatttt...
memang dari kecil sampai ler sekarang....
pantang dengar choc ....tak kisahlah...biskut choc ker...kek choc ker...
choc yg memang choc.....terus jadi teruja ....
haaa2....

Mujur CA x leh makan choc sebab ada alahan....
lau tak haruss menurun peel ibu kan....
hee2...
nie pon lau CJ nak makan makanan yang berunsurkan choc
kekadang tue sorok2 kat CA ....tapi itu dulu..
sekarang CA dah x heran....coz dia tahu dia memang x leh makan....

Tapi yelah....kesian jugak kan...
nengok ibu makan choc....
pernah gak CA tanya..."ibu makan per tue.."
"makan choc"...adik tak leh makan...nanti naik gatal2"
di jawap " ooooo "..
tapi still jugak nengok ibu makan....
kesian plak nengoknya...
tue ler kekadang nak makan...sorok jugak....
walau CA tak mintak tapi kesian nengok muka nya tuhh...

Gula2 yang berasaskan choc @ susu memang tak leh makan...
tapi lau yang jenis x ada susu...CJ bagi jugak sekali sekala...
macam tue jugak aiskrim....yang perisa Vanilla lagi lah tak bleh coz ada susu kan
lau makan pon yang perisa...sirap ker...limau ker...
haa...macam tue jerk boleh...
yang lain memang tak boleh .....

Mintak-mintak ler besar nanti
alahan CA nie dah berkurang @ dah tak ada....
mudah2an...




Coco crunch..bekalan tuk kat opis...
time tak ader makanan tue....boleh ler makan...
sedar-sedar dah tinggal separuh......
huu2...


Dairy Milk choc...peberet.....
kekadang brand TANGO....
hee2...
mentang2lah....result 1st air gula ritu NORMAL
ko belasah makan makanan manis yer.....CJ







 Psstt:- mood heppi ker...mood swing2 ker....makan ler choc...gerenti muka ada senyummmm





Catat Ulasan