Jumaat, 19 Februari 2016

1st bagi Nur Adawiyah...

Assalamualaikum....

Cuti CNY ritu....koi & cik abang plan nak bawak Adawiyah mandi kolam...
yelah nak masuk 2 tahun tak pernah bawak jenjalan jauh skit...
selalu balik kampung tue adalah....macam Dungun...Kemaman...Terengganu...

bukan apa.....koi & cik abang fikir tunggu adawiyah besar sikit baru nak bawak g mandi kolam nie hah.....
nak bagi seronok sikit kan...
bebudak memang suka main air nie...

Nie koi bawak g Indera Sempurna Resort_Kuantan...
tak tido pon....hanya masuk tuk main air ajer...

koi ajer yang kena charge (RM10).....adawiyah tak kena charge...
tapi lau ada famili nak temankan tak ada hal...
cuma nak tahu sapa yang nak mandi tue...
yang tue kena charge....
lau bebudak RM5 ajer...
murah lah kan....

1st pakai bikini @ swiming suit....haaa3...
terkedek-kedek nengok nyer...
adawiyah nie mandi macamana sangat......
takat main air ajer.....
tak lama dah sejuk....mengigil sejuk...yelah pergi time CNY kan...musim sejuk tue...
maunya tak terketar2 sejuk...

nak wat acaner kan.....ibu & ayah excited sangat nak bawak kan...
adawiyah pasrah ajer.....
haaa3....

Jom layan pic skit....
Ikutkan hati nak ajer duk atas slide tue.....

main kat situ jerk cik adawiyah...

hamboiiii.....tunjuk BESHHHHH...

koi suh berenang...tak nak plaks....
tak lama pun....adawiyah dah sejuk...tukar baju.....
terus balik rumah.....
nasib rumah dekat ajer ......

hai cik abang....control skit tang perut tueee.....

nie dah siap2 nak balik.....adawiyah request nak bak..bak...
tapi tak minum pongg......
grhhhhh2.....

so far....ok lah....
lepas nie plan elok2.....
kita cari resort yang sesuai...then kite menginap kat situ...
boleh yer....cik abang....



 Psstt:- macam kite kecik2 dlu kan....pantang ada kolam..mesti nak main air....walau pon sekejap kan..




Catat Ulasan