Khamis, 21 Januari 2016

Tenyyuuummmm.....

Assalamualaikum....

Cik wiyah sekarang dah pandai selpie ....
asal suh pose....di sengih macam tue...
nampak gigi wabbiiitt....
haa3....

sekarang nie dah tak risau pasal rambut dah...
tak perlu nak kejar nak ikat rambut...
sikat kanan sikat kiri...sikat depan....dah siapppp...

senang kan....


yang nie koi saje ikat sikit...coz getah rambut banyak sangat (ritu beli kedai rm2...banyak)...
lau dalam kereta nie tak usah cakaplah...sentiasa ada spare getah rambut...
so koi sesaje ikat secotek kat situ....

masa nie ok lagi....behave....sikit tak usik...
tengok arr nanti......


koi suh senyum elok-elok....nak jugak kasi tunjuk gigi tue...


nampak macam iklan ubat gigi tak ?
haaa2..
gigi cik wiyah nie tak penuh lagi....
kat atas dah ada banyak...cuma gigi taring baru nak tumbuh...
gigi bawah cuma kat geraham tue dah ada...
yang kat depan dah penuh...cuma kat tengah-tengah tue tak penuh lagi....
tapi makan dah macam-macam....

tak kisahlah nak....
tak lama nanti penuh lah gigi tue...kan


part nie...koi suh pandang...
sekali cik wiyah main jeling plaks ...
haissshhh....


Cik abang duk sebelah tengah drive....
bertabahlah wahai cik abang dapat bini & anak suka berselpie nie...





 Psstt:- peel cik wiyah nie...lau koi berborak ngan cik abang....sama naik jugak die ...nak berborak jugak.....
Catat Ulasan