Selasa, 31 Januari 2017

Dah nak masuk Trismester 3....

Assalamualaikum....

Tak sah lau peknen tak tempek pic kan....
haaa2.....punyalah lama nak updated blog nie....
nie baru nak letak pic peknen....
apa daaa....

Maap ler bebanyak.....bukan Cik Ja tak rindu nak sembang2 kat blog nie...
almaklum sajalah....macam-macam dugaan yang melanda....
tapi pepe pun kehidupan mesti di teruskan juga....

Cuma yang baby 2nd nie memang tak dapat tengok tokki....&
Raya tahun nie pon tak meriah macam sebelum2 nie...

Cik Adawiyah pon dah tak lama nak masuk 3tahun...
besar dah anak dara ibu &ayah....

 Nie pic tengah x ready....cik abang dah snap...
cik Adawiyah plaks wat muka cenggitu...
aiyaaa......

ok one more snap pleazzee...
Done.....santek.....sopan jerk ...
nie time cuti bawak Cik Adawiyah jenjalan termasuk ler Cik Ja sekali....
plan nak balik kampung masa cuti CNY ritu....tapi tak jadi....
kita cuti2 kat sinie jelah ....
pun bolehhhh...







 Psstt:- x banyak pun pic yang 2nd baby....alaaa.....tak aci  kan...







Catat Ulasan