Isnin, 18 April 2016

Apo bendo yang di bueek tue...

Assalamualaikum....

Nie pic punya lah lama dalam folder tue....
dah tak ingat ....
bila selongkar balik....belek punya belek barulah perasan pic nie...

hee2....kan koi nie sibuk memanjang....tak sempat nak belek-belek folder lama...
bila x berapa nak sibuk...angin nak bercerita  tue mula lah merasuk...
haaa2...

korang lau beli kelapa suka yang belum di kupas @ yang dah di kupas
of coz yang dah kupas kan....senang....ketuk sikit kasi terbelah dua...(koi dulu-dulu suspen nak belah kelapa nie) asyik tak sama macam mak buat.....

Mak koi terror....wooo bab2 kelapa nie....
sebab aper.....sekali ketuk ajer...dah terbelah dua ...cantekkk ajer....
tak ada macam koi senget benget....nak parut kelapa payah....
fuhhh...mencabar tenaga taw.....

pah tue lau nak parut kelapa tak boleh sesapa duk dekat...cok nak fokus betul-betul...
even orang nak ajak berborak ngan koi ....koi cakap tak boleh...
nak fokus parut kelapa....sampai tahap gitu koi kan...
kih2...



tue si Aqil (anak sedara koi) niat nak tolong nenek....tapi tak pandai....
nenek jugak yang terrer......
cayalah nenek.....
koi memang 'mission fail'...
haaa2...







 Psstt:- orang dulu punya skill....perghhhh...kalah orang sekarang kan...


Catat Ulasan