Jumaat, 8 April 2016

Style ke-2

Assalamualaikum....

Ahad lepas...CA bawak Cik Adawiyah potong rambut kali ke-2, yelah rambut dah panjang sampai kat mata....
selalu koi nak ikat rambut...memang tak bagi.....grhhhh.....

Masuk kali ke-2, g salon potong rambut dah tak ada pepe dah....smooth ajer.....Cik Adawiyah wat lek jerk.....behave anak ibu .....bravo...bravo....koi plak yang hover....
risau jugak...walau 1st dah penah g saloon.....
mood bebudak bukan boleh jangka kan....

nie pic masa kat rumah mak....
suka sangat rambut dah pendek....
memula nampak macam pendek sangat....
tapi bila dah lama-lama nampak cun....
bukan mak cun taw...

heee3...

tengok tue....sengih memanjang....

Tengah duk nengok apa ntah kat padang tue....
rambut pon dah pendek....
senang nak urus ....


Mujur Cik Adawiyah punya rambut lurus...ikut Ayah kan...
lau ikut ibu...kerinting ting..ting....kih3

ok daaa....









 Psstt:- muka nampak sama macam ank sedara koi Si nina ........sepesen jerk





Catat Ulasan