Isnin, 26 Ogos 2013

Raya ke-2...

Assalamualaikum….

Masuk raya ke-2...alkisah,

Pagi smlm perut dh memulas2..tak lena tido..hadu, asl nie...kul 10am g Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) check in..hajat di hati nk check kt klinik private tpi still lgi bercuti...raya ke-3 bru bukak..

Fuh..lama betul nunggu...cepatlah doc check perut..tak tahan nie....tiba nama ku di panggil masuk bilik..doc perempuan chinese... aku explain ler sakit perut..bla3..
then doc tanya " u ader makan rendang tak "
yer doc..sy mkn semuanya...patutlah perut u meragam...
supossed u tak elok mkn rendang coz bnyk2 bhn tue(lengkuas, kunyit, serai dll)..rempah ratus lgi...
doc check perut & kandungan ..so far kandungan tak terjejas...cuma penghadaman ku slow...doc tak berani bg ubat lebih2...hanya panadol tuk ilang demam..psl perut tue..biar kasi reda mcm tue...so lps nie aku kena control mkn...tak leh main belasah jerk...huuu3...

Selesai semua dlm kul 12pm..fuh..lama nunggu..maklumlah lau Gov. hospital mmg mcm nie...lau takat bayar RM1 mmg mcm nie...ok lah janji aku puas hati dpt tahu punca aku sakit perut...

So lps tue terus balik rmh mak...rest betul2..tak der nk beraya mana2...betul2 rest....
bila igt balik2 time raya wat hal...tahun lepas raya...aku kena chicken pox...2 minggu mc...
tahun nie laks sakit perut...hu3..nk wat camner....
reda jer ler....


Tiada ulasan:

Muncul kembali...

Assalamualaikum....  Ya Allah, Rindunya dengan kesayangan semua.. Allahuuuu... Lama betul tak bersua kan.. Cik Ja masih lagi setia dengan bl...