Selasa, 30 Jun 2015

Diari Ramadhan : Kami Terlajak...

Assalamualaikum....

Rinie terlajak sahur.....haiyaaa....
semalam punya lah dah masak-masak tuk bersahur
sekali terlajakkkk.....

Nak kata tak kunci jam...dah kunci....kul 4am
bukan kata Jam...tepon....semua dah kunci....
habih tue kenapa tak dengar erkk....

Tido mati kah.....tak jugak coz wiyah bangun nak nyusu....
me tak wat susu....kasi nenen terus...mata dah mengantuk...
tapi se ingat me masa tue awal lagi.....
sekali tengok jam dah kul 5.50am.....
haduyaiiiii.......nasib baik awal lagi...
means subuh ada lagi...lau tak 2-2 terlajak......


mejak puasa nie.....setiap malam me tido lewat....kadang-kadang kul 12.30pm...
kekadang kul 2am.....then esok pagi bangun laks tuk bersahur...
ritu ok jerk...bangun bersahur...

entah macamana pagi tadi boleh terlajak laksss...penat sangat kot.....
maybe.....*ayat nak sedapkan hati*
malam tue me dinner plak ngan cik abang.
coz masa berbuka tue tak berapa nak kenyang
cik abang yang masak..mee goreng daging
kasi wiyah tido dulu...baru makan....

wiyah plaks tue tak banyak songeh ngat ....kasi nenen terus tido
selalu 2@3 kali bangun tuhh...
apa nak buat kan....
nasib badannnn....

boleh kata...tiap kali bulan puasa tue....
terlajak sahur memang akan terjadi....
syok sangat ke tido @ penat...

korang penah ker terlajak sahur...


 Psstt:- syok ngat tido tak hinggat.......terlajak ler jawap nya...
Catat Ulasan