Selasa, 9 Jun 2015

Yang ini ajer....

Assalamualaikum....

Since dari tahun lepas me gunakan cream nie untuk kulit wiyah
sebab nya doc kata wiyah kulit ada alahan @ Exzema

Dulu kulit wiyah amat ketara...selalu garu-garu, tak senang duduk...
nak kena dalam keadaan sejuk selalu....
*masa tgh berpantang*...kesian nengok nyer...

nie doc pakar rekemen kan cream nie...
alhamdulilah...memang serasi ngan wiyah....tak leh pakai kerap coz kulit bayi kan nipis...
doc cuma sarankan 2x sahaja (pagi & malam)...

tapi me lau nampak merah-merah me sapu jugak tapi sikit jer ler...
bau nyer wangi....kadang-kadang me pon rebat gak...
termasuk cik abang pon...

memang elok...
macam pic tue...
yang color hijau tue....elok jugak coz doc bagi nie masa wiyah kena cirit birit
habis semua punggung merah-merah.....

sapu sikit....in sha allah...ilang...
tapi korang lau nak beli kat farmasi me tak jamin
coz selalu cream-cream macam nie doc yang akan rekemen kan...
kira macam ubat terkawal ler...

korang jangan terkejut dengan harga nyer...
yang Blue Cap tue RM48.00 .....heee3
yang hijau tue tak penah beli lagi coz tak habis lagi....

Sesuai untuk kulit sensitif



Blue Cap made in Spain & Hijau tue made in US....perghhhh...
 Patutlah ler kan.....


Belanja pic cik wiyah...
*hee3...rambut depan lambat tumbuh....kena letak clip...
kui..kui..

wiyah...wiyah....
sampai ke besar ler guna cream nie...
jimat bedak & losyen & mandian bagai tue...*coz suka brand Johnson..wangi*
tapi sekarang kena pakai yang nie jer ler....
alahai anak ibu...



 Psstt:- janji anak sihat...ibu & ayah dah lega....

Tiada ulasan: