Rabu, 17 Jun 2015

Salam Ramadhan dari Kami ( AJA )

Assalamualaikum....

Masuk nie tahun ke-2 me akan berpuasa bertiga...
Macam tahun lepas...wiyah kecik lagi...baru berapa bulan waktu tue...
time bersahur....dia bangun .....nak bersahur jugak.....huuu3....

Time berbuka pon sama jugak....kalu time makan tue
sebelah tangan duk pegang wiyah dah jadi biasa.....
kenyang tak kenyang belaka kira.....yang penting makan dulu...
kan..kan...betul tak..

sesapa yang pernah wat macam tue....sila angkat tangan..
kita geng.....kih3...

nie wiyah dah besar...dah pandai...dah banyak mulut....
sebut nak..nak..nak...sambil tunjuk-tunjuk...

Tengok ler macamana situasi plaks bila wiyah dah besar...
lau time 2@3 pagi tue biasa ler bangun ...time wat susu....
nanti time bersahur agak-agak....wiyah bangun jugak tak ?
nak join ayah & ibu bersahur yerrr...



Bangun tue tak kisah sangat...risau nanti wiyah nak jugak makan..
kang tak pasal-pasal me suap jugak kat wiyah nanti...
then lepas tue buatnya tak nak tido....
selokkkkkk....ibu.....nak buat apa pon tak blehhhh....
haru..haru...


 Psstt:- seronok der anak time puasa.....penat & letih tue dah biasa....tak gitu...

2 ulasan:

MizzTina berkata...

selamat berpuasa.. smla dgn akak..thn lps anak bru 3bulan, thn ni dh setahun, pandai la mntak mcm²..

Raisa 1311 berkata...

kan....sesapa yg ada anak kecil memang macam tue ler...
macam-macam pesen