Jumaat, 13 November 2015

Anak Sedara Koi_sepesen muka nyer...

Assalamualaikum....

Pic dah ada tapi koi nie asyik tak ingat ajer nak upload ...
maaf yaa...

Ritu kan koi der citer adik ipar koi dah bersalin....bulan Ogos'15...*dalam 22@23hb macam tue ler..
ingat jadi baby merdeka tapi tak sempat...coz dah rasa sakit-sakit...

Nie anak yang ke-2..baby boy
nama nyer...Ahmad Adib Ziyad bt Mohd Shahfrizam....
koi suka panggil nama Ziyad...
manakala SIL koi suka panggil Adib....
ermmm..tak kisahlah janji orang yang sama...

Berat Ziyad dalam 2.6kg ajer tapi perut SIL koi kemahin besar cam twins...
memang SIL koi macam tue....asal peknen perut besar...asal perut besar..peknen
kih3....

yang koi tengok anak-anak sedara koi nie muka nak seiras ajer...
korang tak caya....
cer korang tengok ...sepesen ajer muka nyer...

Nie Pic Ziyad....

Lau tengok betul-betul sebijik macam Kakak Zara.....anak yg 1st....


ok yang nie plaks....
Si Kakak Nur Izzara Aisyah....(anak yang 1st)...sekarang dah umur 3 tahun
memang elok ler lau dapat adik....
nak lebih kurang ajer muka nyer...
masa SIL kasi pic Ziyad...koi ingat Zara...
sekali tengok betul2....baru nampak Ziyad...
haaa3....
sepusat sepusing...sepesen....

Dapat gak sepasang SIL koi nie...
alhamdulilah rezeki mereka sekeluarga....

Nur Izzara Aisyah...
koi plaks teruja......lau nanti Cik Wiyah dapat adik
acaner plaks muka nyer...
nak sepesen jugak ker...@ dapat sama jantina @ tak ?
ermmm...tak kisahlah janji der geng...
haa3....
Cik abang macamaner.....
nak kasi adik tak kat cik wiyah nie....
tahun depan cik wiyah dah umur 2 tahun....

opsss.....



 Psstt:- SIL koi dapat anak ke-2....tak lama nanti resign....jaga anak dlu kat rumah....

Tiada ulasan: