Khamis, 26 November 2015

Tutup Buku tuk tahun nie...

Assalamualaikum....

Tanggal 21/11/15 (Sabtu) - sepupu koi bertunang...
koi nyer belah pihak lelaki...

sowie pic sepupu koi tak sempat snap...
teruja ngat pose ngan sepupu sepapat yang lain...
haa3...

macam tue ler lau sekali sekala balik kampung..
jumpa sepupu sepapat...
then sepupu koi nie orang yang last tuk Generasi X....gitewww..
sepupu koi nie baya2 adik koi ler...
dalam 20an gitu.....

yang mana umur dah 30an keatas (sepupu sepapat) semuanya dah kahwin...
tinggal yang nie jelah.....
tutup buku kata orang...

lepas nie..tunggu anak memasing besar laks....
dah tak ada nak wat kenduri kahwin bagai...
lau dulu...time kakak koi...time koi...& adik koi...
memang bergilir-gilir.....jadual pack betui...

yelah jap g Terengganu....jap kat Kuantan...
rata-rata sepupu belah koi nie semuanya lelaki....
lau belah Kuantan....pompuan laks...
ulang alik...sampai dah ada anak.....
tak kisahlah anak dah ada sorang ker @ 2 orang ker....

so majlis kahwin In sha Allah di adakan tahun depan 2016
tarikh tak ada lagi...masih dalam perbincangan...

no hal...coz tahun depan koi nyer cuti dah bertambah...
sukoooo...

pic pon tak banyak snap....
ini jerk yang ada...
layanzzs...


Nie bini sepupu koi (spupu koi lelaki)......sama baya_30an jugak...
koi panggil K.Dilla....(masa dia kahwin, kakak koi peknen anak yang sulong tue....Si Syafiqah)...
masih belum di kurniakan anak lagi....still mencuba...
in sha allah...ada nanti rezeki tuk k.dilla kan...
banyak bersabar....


 pose lagi....

dah settel sarung cincin....
edisi bergambor ramai-ramai laks..
ikutkan ada lagi ...tapi maklumlah..rumah pihak pompuan...
bukan bleh nak naik semua kat pelamin tue...
control...control...

my SIL ada jugak tapi duk pegang baby Ziyad...
so tak dapatlah bergambor...
agok-agok korang mana satu bakal pengantin...
cer teka...

Bila duk atas pelamin nie...
ingat balik masa dolu2....
sukooo ngat bleh pakai baju cantik..mekap....
duk kat depan macam princesss...(eceheh....verangan jap...)...

cik abang koi ada kat luar pegang cik wiyah...
lau tak koi ajak masuk .....tuk bergambar kenang2an kan...



 Psstt:- adat bertunang nie kena jaga elok-elok...darah manis katakan...
Catat Ulasan