Jumaat, 6 November 2015

Try berwallpaper...

Assalamualaikum....

Hee3...1st time cuba belajar wallpaper...
selalu duk tengok dalam Group FB (Deko Rumahku Syurga Ku)...wallpaper sana sini..

koi tengok macam besh jerkk....
kat rumah koi nie ada 1 almari kayu *cik abang beli..yang prelove nie*
masa memula duk rumah sewa *rumah 1st lepas kahwin*
until now....still lagi ok...cuma ada ler kesan calar balar....terkuis sana sini
akibat selalu pindah randah kan...

tapi almri nie still kukuh sehingga kini...dan selamanyer...haaa3...
koi ritu beli Diy try beli 1 roll jerk dulu
yelah budget macam cukup jerk kan...

so malam tue....cik wiyah dah tido...
koi plaks tak masak.....ermmm nak wat aper yer...
so apalagi cubaaan memasang wallpaper...
dulu koi ingat kena tampal dengan gam ker aper...
rupanya dah ader gam pada walpaper tue..
*kejakunan betuiii koi nie*

maka bermula lah....

1) Nie pic almari sebelum di tampal wallpaper...
 nampak tak kesan kat tepi tue...tercalar balar kan...
tak apa...koi nak tutup tak kasi nampak dah parut-parut lama tue...



2) Setelah di tampal...tadaaaa.....
koi x amik corak bunga-bunga cinta....koi tak berapa gemor...koi amik corak nie jerk...
ok dah siap sebelah......
next sebelah lagi tinggal...


3) Adoiii.....tak cukup plaks.....
sempat separuh ajer.....frust koi...
tengah duk syok pasang tue....tak cukup plaks...


ermmmm...nak x nak projek wallpaper kena di hentikan buat sementara..
nanti koi kena beli lagi 2 roll lagi....
masa koi beli 1 roll tue nampak macam dah banyak...
bila balik pasang....ciput ajer...
padanlah murah kan.....

plan nak cover semua...pintu-pintu pon koi nak tampal gak...
kasi bertukarrrr.....
nasib baik tak bertukar ijoooo....



 Psstt:- lain kali beli extra senang....
Catat Ulasan