Selasa, 22 Mac 2016

So far so gud..

Assalamualaikum....

Bermalam kami di situ....

TV rendah sangat, CA nak main
Pagi nyer.....nak singgah rumah MIL sebelum balik Kuantan..
sebelum kuar chalet..tengok gelagat CA tue...
aissshhh....sandal ibu jugak nak di pakai nyer...
dah pesan .....x yah pakai...besar....
nanti jatuh......
di pakai jugak.....

Tengoklah tue...


Koi duk kemas barang2 kat chalet nie sebelum check out


Semalam masa koi parked tue chalet yang ada Kipas sahaja...
sebelah sini yang ada a/cond...
nampak macam cute jerk kan...
kecik ajer...

kalau lah kawasan rumah koi ada tanah lapang....
buat satu macam nie....
nampak kemas jerk.....buat ala2 macam chalet....
*veranggannn lagiii*

ok dah kemas-kemas barang....singgah rumah MIL...
masa untuk balik rumah...

CA habit mmg macam nie ler...
suka tido.....
haa3...


serius Cik Abang drive.....senyum sikit....
then singgah kat Mesra Mall plak...
saje...nak menyinggah....window shopping...
kat sini nak shopping ....rata2 barang2 nyer mahal2 taw....
lau tak caya trylah g...

ramai plak orang.....yelah cuti sekolah plaks...
time cuti ....lagipon kat sini dah macam2 ada...
panggung wayang...bowling...dsb...

kasi belanja pic cik abang + CA ....
heee3

koi plaks.....ready lagi
cik abang dah snap....
ishhh...
tetiba perasan tang baju tue.....
Nampak macam besar jerk kan.....
bukan perut taw.....baju tue ...*salah kan baju laks...*
wink...wink...

masuk TMS ...saje nak nengok harga pampers....
fuhhh.....mahal tue...
Drypers Wee Wee Dry....RM41
lau biasa RM35.90
nampak tak....
lau orang tak biasa beli...maybe akan kata....ok ler tue...
tapi lau yang dah biasa beli macam koi nie...
mahal gilerrrr siot....

Cik Abang pon cakap....barang2 kat sini semua nyer mahal...
lau takat nak jenjalan...oklah ....

di dalam Mesra Mall
*sowie erkkkk....pic blur....guna camera tepon....(tepon cap ayam)*




CA tak nak jalan ngan ayah....nak jln ngan Ibu....

Seronok beronok ler Cik Abang....
coz CA tak nak jalan dengan Ayah....
nak jalan ngan Ibu....

koi nie lau jalan...mata melilau nengok kiosk2 kat situ...
biarlah tak nak beli pong....
terapi mata kan.....
sukooo..sukoo..

Dah puas jenjalan.....
Cik Abang dah cakap........jom balik...
dah puas kan....

Koi & CA .....redha......
ok lah balik......*ikutkan tak habis lagi pusing2*
gitu ler lau orang pompuan jenjalan....
mana boleh sekejap.....kan...
paling lama pon berjam jugak...







Psstt:- masa untuk balik....






Tiada ulasan: