Selasa, 1 Mac 2016

Syok nampak....

Assalamualaikum....

Cuti baru nie...koi & cik abang bawak CA (cik adawiyah) g jenjalan...kat East Coast Mall_Kuantan..
ingat lau pergi waktu petang tak adalah ramai sangat...
rupanya silap....
lagi ramai....sampai jalan jammed nak masuk parking...

kekonon kuar waktu petang orang x ramai...
sekali hamikkkk....
cik abang pon cakap.....orang lau time cuti...
waktu pagi duk rumah...rest2...makan2....
petang baru kuar...
tue yang ramai tue....
oooooo...cenggitu citer nyer....erkkk....

koi nengok Tesco......
awaq ramai orang nie....
rupanyer ada sale gila-gila...
ada barang baby (susu, pampers dll)...murah2...

koi pon terjebak jugak....
nak tengok pampers Drypers Wee Wee Dry RM33.90 (murah ler)
lau tak...RM35.90....tapi sekali tengok size L tak ada...
tinggal pon ciput ajer.....
* orang dah rembat awal2 lagi dah*


Ayah.....tarik pelan2....CA nak servey barang nie....kih3.

tue cik abang letak CA kat dalam bakul...senang sikit...
lau tak jenuh nak kejar sana kejar sini....

kalau lah koi boleh duk kat dalam tue.....
hohoiiii ...syok weii.....
kite duk diam2 ...orang tolak ajer....
kan besh tue.....
hahahahaaaa2....

then tengok lagi barang per lagi yang murah...
tengok biskut Jacob (cream creaker)..RM14.00 (mahal)
lau kat Tunas Manja (rm12.99)...lebih kurang laa...

ermmm....cik abang tanya
dah tue macamaner....nak cari barang lagi ker ?
koi tengok kat kaunter ....que punya lah panjang.....
lau takat nak beli 1@2 barang baik takyah lah....

lepas tue....koi & cik abang terus kuar dari Tesco tue..tanpa beli apa2 barang..
dah nama nyer servey....
memang tak beli lah kan...

nie lah orang cakap...jangan terpedaya dengan sale2....kan dah tertipu....





 Psstt:- sale gila2 siapa tak tergoda kan....

Tiada ulasan: