Rabu, 23 September 2015

Baru tahu....

Assalamualaikum....

Koi muncul lagi...
sila jangan jemu yer...
lau jemu scroll lelaju....haaa3

Nie hah lau boleh koi bkn nk menyibuk sangat pasal hal jiran tue...
tapi baru dapat info dari sumber-sumber yg boleh di percayai....
*kira orang yg dah lama duduk situ*

memang jiran nie eksyen sikit...
lagipon jiran nie hanya menyewa jerk...
laki memang tak bertegur sapa.....si bini laks jenis yang cakap besar
*mana2 pon ada spesis jenis nie*

yang tue pasal laki die...
nie plaks pasal si bini die.....dah ada anak 2 orang lelaki semuanya...
yang sulong 5 tahun yang 2nd kecik lagi....dlm 3@4 tahun macam tue
menurut sumber nie.....si bini nie ada jaga budak 1 orang dalam lingkungan 5@6bulan macam tue..

yang jadi hal nyer....tiap kali si bini nie nak hantar anak nyer yg 2nd tue....
si bini nie tinggal kan baby tue ngan anak 1st tue....yg berumur 5 tahun
penah gak jiran nie menegur...kata nya bahaya tinggal macam tue...
di jawap si bini nie tak apa.....lagpon dekat ajer pong...

ermm....bukan soal dekat @ jauh ....
yg penting soal keselamatan si baby tue...
di katanya lagi....mak si baby tahu kalau si bini nie tinggalkan..
* ye ker ?? agak-agak mak si baby nie macamana reaksi

kalau koi memang tak bagi wat mcm tue...
koi nie depan mata pon wiyah boleh jatuh gak...apatah lagi tak depan mata...

alahai....macam nie pon ada jugak ker...
iskk..iskk...

makan tak sudah kalu jadi apa2 kak ohoiiii....
nanti nak salahkan sape tue...
korang rasa.....



 Psstt:- mencegah lebih baik.....huuu3
Catat Ulasan