Khamis, 10 September 2015

Macam-macam...

Assalamualaikum....

Nie anak sedara koi.....
baru balik dari tuisyen....penat menapak...

nak di jadikan citer ....

Koi memang tak amik coz koi nak singgah kedai beli lauk tuk masak rumah mak...
Tuisyen dorang memang dekat ngan kedai....
ikutkan ayah yang amik....
kakak koi tak sempat nak amik....

so kebetulan ritu...koi & cik abang lalu & parked kat tepi kedai tue....
anak sedara koi panggil kemahin lagi kuat....then lari-lari kejar kete koi...

koi & cik abang memang tak perasan....
nasib baik kete parked kat situ
terus meluru sambil tercungap-cunggap....

astaga.....kesian plak....
dah memang koi tak perasan...lau tak memang dak pick up...

penat berlari-lari....haaa3
ayah koi lambat laks datang....
koi terus col cakap tak yah pick up ler....coz dorang dah ada dengan koi nie....
macam-macam hal ......
nasib baik ...pusat tuisyen dorang nie dekat ngan rumah mak & ayah....
rasa tak risau sangat...

then dah settel beli lauk tue...
apalagi terus masak ler....
nah lauk simple ngat....
yang lain tak sempat snap....
nie ajer yang sempat...
haaa3....

nampak tak tue...
budu.....
tue seme cik abang koi ler...
suka ngat ngan budu...
korang suka makan tak...
nak nak lau makan ngan lauk singgang + ulam petai...
pergh....mabeles bak hang...
orang lalu kat belakang pon tak perasan...
nasi....mestilah bertambah....
terliur tak....
lagi pedas lagi siyok wooo...

buduuuuu...




 Psstt:- korang suka makan pedas tak ? cili wat ulam...terbaik lah....koi tak berani wat ulam cili....lau petai ok...kih3..

Tiada ulasan: