Rabu, 2 September 2015

Sabtu punya citer...

Assalamualaikum....

Pagi sabtu baru nie ada kenduri sepupu kat Kemaman (sambut menantu_sepupu koi lelaki)
koi g ngan mak & ayah....wat 1 kereta jerk....
ikutkan kakak koi nak g...tapi der hal plak...

bertolak dalam kul 10am lebih macam tue...
masa tengah on the way...
1st time koi tengok ...sebelum hanya baca dlm paper @ FB jerk...
kan kecoh pasal lori boxsite tue...
baru koi tengok....kenapa dorang yang marah sangat...
kalau jalan tak yah kira lah...dah tukar color....
merah....memang nampak buruk....
lori tak sah kira lah.....bersusun kat jalan raya....

ayah koi lalu highway....tue pon ada gak lori boxsite tue...
koi plak tengok nampak seriau jerk....
yelah lori-lori bapak besar giler....
yang kete-kete nie...kecik jerk....
muatan dalam lori tak sah cakaplah....
pack....full....
aishhh....setiap kali dorang lalu....debu-debu berterbangan...
memang pencemaran yang kaw-kaw nie bak hang.....

sedar sedar duk perhati kat lori nie ..
dah sampai dalam kul 12pm lebih macam tue...

Koi sampai tue...pihak pengantin perempuan tak sampai lagi...
koi & cik wiyah duk kat pelamin sat....
nak amik gambar....
koi dah jenuh cakap kat cik wiyah suh duk elok-elok....
ermmm...macam tue jugak...
stress koi.....


dalam banyak-banyak pic yang nie elok sikit...
yang lain koi delete....memang tak nampak cik wiyah ...asyik nak lari jerk...
alih-alih....pic tue ler yang elok....


nak suh duk elok-elok....tak jugak...
alih-alih snap macam nie....
cer tgk muka cik wiyah....macam terkojut jahhh....
kih...

tak sempat nak snap pengantin coz orang dah ramai....
nak mencelah pon x dapat....huuu3...

dah kenyang perut tue....balik ikut jalan lama....
lalu ikut Gebeng......nah amikk.....
Jalan kat situ dah banyak rosak....
kete tak soh cakap lah....
jap senget belah kiri...jap senget belah kanan...
then yang takut tengok tue....
tengok lori boxsite bersusun nak masuk kat Pelabuhan Kuantan...

perghhh.....dah macam apa nengok nya...
serik koi tengok jalan macam tue....
ingat masa balik Kuantan jerk jammed sebab lori boxsite nie...
yang dari Kuantan nak pergi ke Kemaman @ Terengganu pon jammed jugak....
walhal masa tue baru kul 3pm lebih...

Lori boxsite nie memang sentiasa ada kat jalan raya tuhhh...
haru-haru.....
huk..huk....debu boxsite ....



 Psstt:- Jalan di kuantan tak seperti dulu dah.....
Catat Ulasan