Isnin, 14 September 2015

Tak ada stok lagi...ermmm...

Assalamualaikum....

Nak jadikan citer masuk nie dah kali ke-2 dengar staff dari stokis teeeet....teeeet...
cakap tak ada stok lah kak...

1st pergi tanya....x ada stok lagi...
then 2nd pergi...semalam punya citer.....
tanya 2 item pon tak ada stok jugak....

ingat yg 1 st tue jerk tak ada stok...
rupa2 nya yang nie pon tak ada stok...
bila di tanya bila sampai stok tue...
di jawapnya....tak pasti lah kak...

ermmm ....nie nak meniaga ke @ tak ?
lain kali bagilah jawapan yang memuaskan hati customer...
bleh gak koi plan nk bila-bila kan...

dah tanya produk tue ......tak ada stok...
kuar kedai...membebel sorang-sorang....
*itu x ada stok...nie tak stok....baik cakap dah x keluarkan dah..senang kan*...
aishhhh....aishhh geram plak rasa...

korang penah kena macam nie tak ?


 Psstt:- masuk kereta ckp kat cik abang...barang tak ada stok...lau payah sangat koi create produk sendiri...
*dlm mimpi ajelah*....

Tiada ulasan: