Jumaat, 9 Oktober 2015

Jom skodeng_....

Assalamualaikum....

Lunch tadi...koi g skodeng kat Kamdar yang baru bukak tue....
nak gak tahu apa yang menarik tertarik kau memang da boom...
haa3....

Ermm...koi nak snap pic pon x berani ngat
coz risau ada memata (betul tak koi cakap nie) yang pandang..
so snap curi-curi...
bukan curi kain arrr...
curi snap ajer...

der 3 tingkat semuanyer...
koi naik 1 per satu....
check line katanya .....kalah supervisor kata ko...

1st tingkat 1, pakaian wanita....ingat ada yang berkenaan
belek punya belek....ermmm tak ada menusuk di jiwa...
nampak pakaian pada patung...comey...tapi bila tengok ...
ermmmm...tak lawo...
cancel....
next...

Koi g plop tingkat 2, Langsuir opsss...Langsir...bantal2...carpet....alas kaki...dsb..
pusing punya pusing.....
koi terbekenan Alas kaki nie....amikkk 2 .....
haaa3....

next ..tingkat 3, Pakaian lelaki...
koi pusing gak....tak menarik...
ermm nak menarik apa kejadah nyer...
pakaian lelaki....haaa3...

next tingkat last, Pakaian budak2...
siyes....nengok dari jauh...lawo....
tapi bila tengok dekat....
hampeh.....koi tengok tak lawo...
nan hadooooo........

kemahin koi nak usha tuk cik wiyah...
tak ada yang berkenaan....
tak lawo di mata koi...

alih2....beli alas kaki jerk...
then tingkat bawah tue...Kain pasang...
koi musing jap...
sambil pegang kain...sambil mulut duk mengomel
*duk baca berapa RM/meter...kekonon lah*

nampak tak tue...
hasil dari koi curi-curi snap..


koi banyak snap tapi pic semua kabur...
dalam banyak-banyak...yg nie ok ...clear...
tue siap ada contoh pic langsuir....eh salah lagi....langsir...


tue nampak tak....
kain alas kaki....koi rembat 2 helai...
der less 10% (rege RM6.90)..so dapat lah..RM6.21
ermmm...boleh lah dari tak ada less kan
kat rumah sebelum nie pakai yang macam ala-ala carpet...
bila lama sangat....bahagian bawah tue bergetah...
melekat kat lantai.....
nampak tak canteekk.....

masa koi lalu kat bahagian carpet nie...
koi dah tak tengok carpet jenis tue...
dah tahu penyakit nyer...
so amik yang nie ler..
senang nak basuh nanti...

ok tak.....


 Psstt:- kain2 nampak cantek...tapi koi memang tak berapa pandai pilih kain....acaner...
Catat Ulasan