Isnin, 26 Oktober 2015

Tertangguh...

Assalamualaikum....

Korang lau wat kerja suka tertangguh x ?
koi nie kekadang ader jerk macam tue...

Mood kemahin berkobar-kobar nak wat...
plan tue ini....lepas tue...tak jadi...

Koi nie plan nak menanam pokok kat rumah tue...
Pasu koi tak yah beli...amik yang mak punya banyak...

Plan nak tanam pokok kari, Lada, ngan daun pandan
(bukan per kekadang lau masakan yang guna bahan-bahan nie segan nak mintak jiran)..

lau kat area rumah mak...no hal...
yelah kan....umur baya-baya mak-mak kite...
mintak banyak mana pon tak kisah...

coz dah kenal lama....
nie baru lagi kenal...
nak mintak-mintak bagai....
ermmm...x apalah.....
baik beli @ tanam sendiri....
jimat pon jimat...

plan dah ada..pelaksanaan tue jerk belum wat lagi...
nak wat time petang balik keje memang tak leh ler..

Cik wiyah ada....nanti keje nak cepat siap...jadi lambat..
duk tengok kat dia....
*very protected sangat koi nie kan kekadang*

aissshhh...agak-agak bila lah boleh siap tue...




 Psstt:- dulu rumah lama penah tanam pokok...tak banyak jenis pong... (lada-berbuah n mati & serai-hidup elok)....

Tiada ulasan: